Vyrų psichologijos funkcija. Tylus, nereiškia - piktas

Vis daugiau moterų neseniai skundžiasi, kad jų antroji pusė yra nuolat tyli.

Ir ne dėl kokios nors priežasties, o ne po skandalo, ne todėl, kad jis yra įžeidžiančioje būsenoje. Ir tiesiog tylus. Mano draugė kalba apie savo tikinčiuosius, su kuriais gyveno tik treji metai. "Aš nesuprantu, mes tiesiog nustojome kalbėti. Mes nenorime prisiekti, aš negaliu pasakyti, kad aš tapau blogai elgtis su manimi. Tiesiog nustojome kalbėti. Jis ateina iš darbo, mane nusižengia į vakarienę. Kartais netgi neprašo, kaip mano diena nuėjo. Bandau išspręsti su klausimais, bet atsakydami tik į vieną žodžius. Tada jis sėdi prie televizoriaus ar kompiuterio, prieš miegą sako "Geras naktis". Rytoj yra toks pat kaip ir šiandien. Aš nesuprantu, kas vyksta. Aš klausiu, ar jis turi problemų darbe. Atsakymai, kad nėra. Bet man atrodo, kad net jei jie būtų, jis man nesakytų. Kodėl mes einame? " - Mano draugė trupina. Ir aš galiu tai suprasti, nes išgirsiu panašią istoriją pirmą kartą.

Tai gali būti išvengta, jei žinotume vieną vyrų bruožą. Jis yra tik kitas ir organizuojamas kitaip. Jam nereikia mūsų užuojautos, mūsų žodžiai. Kartais jis yra lengviau jam tylėti nei atidaryti (nors aš to nesuprantu, net jei nužudysiu!). Bet tai yra faktas. Žmogui nereikia dalintis problemomis į dešinę ir į kairę. Jis turi galvoti viską, šlifuoti, sugalvoti, kaip daryti ir vieni ar su draugais. Jis užsidaro savyje, tai yra valstybė, reikalinga jam. Tokiais momentais geriau tiesiog paliesti jį, o ne paklausti jo pirmaujančių klausimų krūva, neužpilkite, ne kaltinti šalčio, bet tiesiog palaukti. Po kelių dienų jis pasakys sau apie viską, pagrindinis dalykas yra laukti.

Šiuo metu ramiai atlikite savo reikalus, eikite į saloną, žaisti su vaikais, bendrauti su savo artimaisiais - tiesiog nelieskite savo mylimo. Jis sukasi savo problemas ir ateis pas jus. Ir kai jis grįžta į realybę ir pradeda pasidalinti su jumis mano išvadas apie gyvenimo ir sprendimo problemas, neskubėkite nukirpti ir kritikuoti viską vienu metu. Iš pradžių klausytis galo ir tik tada pradėkite aptarti kažką. Išmintingi moterys pradeda kalbėti tik po to, kai baigsite savo žmogų. Jie niekada nesako, kad visi antrojo pusmečio sprendimai yra visiškai Achinea. Jie tvarkingai sako: "Taip, brangūs, tu teisūs, todėl jūs tikrai galite išspręsti šią problemą. Leiskite jums dar daryti kažką ir tai. " Svarbiausia žmogui yra ta, kad jis nebuvo veltui tyliai tris dienas, kad per šį laiką jo smegenys praėjo sėkmingai.

Žinoma, yra skirtingi vyrai, kai kurie niekada neišleido ir sako daugiau moterų - mes neatsižvelgiame į. Kai kurie moterys yra tylūs, nes jie pūsti, ir jie gali tai padaryti savaitėmis. Ir yra tiesiog patologinė mylios, iš kurios jūs niekada nesitraukiate žodžių. Bet aš manau apie tokius sugebėjimus savo vyro jūs žinojote prieš vestuves. Mes kalbame apie tuos vyrų savybes, kurios yra tylos retkarčiais, bet ilgą laiką.

Aš perskaičiau įrašą apie santykius šeimoje ir nusprendžiau rašyti. Mes ne kalbėjome su savo vyru per mėnesį ir pusę ((galinio metų ir pusę ir JAV 30. Jie vedė didelę "Yomayo" meilę ir mes visi turime tokius didingus nuo sau, todėl mes neturime jokių skandalų Tiesiog tylus .. Lengva. Aš jau yra suskirstymo ribos, jau ant tako.
Vyras įkvėptas, o ne vidutinis patiekalas, tai padeda man labai daug, aš darau kiekvieną nemokamą minutę su vaiku, aš ne pasiimsiu kasdieniame gyvenime, aš turiu grožį - nežymus jam. Bet jis turi nuostabų Ukrainos šeimą (((Vakarų Ukrainos (((ir man esu rusė, ir šia proga, jie padarė man viską smegenis ((Tapkime užsiima ukrainiečių, pasikalbėkite su Ukrainos ir TP. Esu Žinoma, bet kokiu būdu aš iš karto ir tėvų vyrui ant smegenų lašėjo, jis yra piktas ir tylus .. valgyti.
Antrasis JAMB, tai, kad jo tėvas yra kunigas ir visa šeima hiper religinė. Na, bent jau prieš tėvus ir giminaičius. Vyras ir jo brolis ir sesuo užaugo Italijoje ir todėl labai išlaisvino)) ir sesuo buvo seksas prieš santuoką!)))))), Kad sudegintų į pragarą Mlyn))) ir jo brolis rūko žoleles)))), bet tėvai Iš visų to jie nežino ir nekelia jų vaikų ir manęs (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((() turiu eiti į bažnyčią, aš dažnai žiūriu aplink ir vyrui iš karto eina į save savaitę.
Mano didelė problema yra tai, kad buvau nusivylęs. Matote, aš nuėjau iš uždarymo 30 metų, nes buvo paprasti vyrai, EGSITAL ir budrūs. Ir jis buvo toks kitoks, malonus ir tikras, pasiruošęs padėti visiems. Ir dabar jis pasikeitė ir tapo žiaurus ir ypač dėvėti. Jis mato, kad aš gerti dažų kelis kartus per dieną ir dažnai verkdamas vonios kambaryje, bet tyliai toliau. Žinoma, aš buvau ne angelas, aš nutraukiau, aš ne miegoti su pajamomis ir savaitėmis su juo. Jis nesupranta, kaip galima būti taip baisi, kaip aš, kaip aš galiu susitraukti ant vaiko ar nepaisyti atsakyti į kasininką parduotuvėje! Jis bando mane pakelti, matote. Jis pradeda pranešti man už tai, kad aš ne šypsosi prie kaimyno ar nepanaudojau klasės draugo su kitais. Taip, aš esu blogis kalė, bet aš ne apsimeta būti dangiškuoju angelu, kaip kiekvienas daro savo šeimoje.
Aš nežinau, kaip aš su juo gyvenu. Suprantu, kad daugeliui iš jūsų mano problemos siekia smulkmenos. Pagalvokite, aš nekalbu apie mėnesius be gėrimų, nesitraukiu, nesikreipia. Nematau galiojančio santykio sunaikinimo skirtumo, pagrindinis rezultatas ir būtent tai, ką mes gyvename kaip kaimynai.
Aš negaliu įsivaizduoti, kaip galiu su juo miegoti, jis fiziškai kovoja už mane, aš esu fiziškai susitraukęs ((anksčiau, kai jis šokinėjo, aš jau buvo valcavo ir sugaučiau ir dabar man nerūpi. Apskritai, mes labai nusivylęs vienas kitą ir kitą šeimą pilamas aliejus į ugnį. Aš nežinau, ką daryti, apsimesti, kad viskas yra gerai, kad būtų seni ir bandyti tai padaryti su juo? ar tylėti toliau? Aš nežinau, kas yra lengviau man ..
Atsiprašau už Supbar, rašau rankas ((

16.08.2003, 02:05

Prašau Tarybos. Aš esu miręs, ką daryti - aš nežinau, psichiškai skubantis iš vieno krašto į kitą. Situacija yra tokia - birželio pradžioje su savo vyrui. Nedelsiant, be išvykimo iš dėžutės, jis paprašė jo atleisti, nes tai buvo kaltinama. Rezultatas yra tylos, kuri vyksta 2 mėnesius. Mano nuomone, jis yra labai nenormalus. Kartais noriu surinkti daiktus ir palikti, gerai, ten yra kur. Ką daryti kažką? Patarti.

16.08.2003, 08:02

Vaikystė Kai kurie teml ...

16.08.2003, 10:57

Taigi aš norėčiau palikti ... suprantu, kad kai prašau atleidimo - atleisk ar dalinai. Jis gali matyti, kaip jūs atėjote. Klausykitės šio malonumo.

Ar paprašėte nuoširdžiai atgailauti tonas? Ir tada mano atleisk man kartais ne iš karto, atlaiko pauzę: jam reikia, kad aš tikrai suprantu ir pajuto kaltę :-)
Bet 2 mėnesiai yra, atsiprašau, klinika.

16.08.2003, 11:23

kas padarė autorių. Galbūt tai yra kažkas jo (arba visuotinėje) nuomonėje iš laimėjimų ar smulkmenos, dėl kurių nebuvo būtina atsiprašyti.
Ir išvykimas, ne visada išeiti. Kodėl ji turėtų palikti savo šeimos lizdą išvykti? Jis turi, leiskite jam sukti.
Norėčiau jam pasakyti, ar mes gyvename, kaip jie gyveno, paprastai arba eiti Nafig, o ne kukurūzų akis.

16.08.2003, 11:25

jo tikslas yra sukelti pernelyg didelį kaltės jausmą. Nesuteikite į provokaciją. Leiskite jam nuspręsti savo problemas, viskas, ką galėjote, jūs, atsiprašėte ir manėte, kad būtų pakankamai, ji nebuvo čia. Liko tik jo problemos.

16.08.2003, 11:57

Galbūt taip ... bet vistiek, vienas aviečių: ji paliks ar jis ...

Aš visada esu paaiškinimų ir apskritai tokios taktikos paaiškinti santykius, nes tylos niekada nepriims. Kaip kova. Dėl tylos nieko nėra aišku, išskyrus tai, kad kažkas nėra patenkintas. Savo šeimoje kategoriškai neleidžiu savo vyrui, kuris yra visuma. Nedelsiant paliekant kažkur, bent jau miegant pertrauką, bet nugalėkite galvą apie sieną: "Kalbėkite!" Aš ne, nes žinau - jis nekalba. Todėl jis tiesiog išnyks iš savo regėjimo lauko - leiskite jam ieškoti manęs, kai jis nusprendžia paaiškinti. Aš nervai brangiau, aš didžiuojuosi (???) :-)

16.08.2003, 13:51

16.08.2003, 14:01

Jūs žinote, manau, kad tai bent tikiuosi, atrodo, bet man tai labai sunku. Jei neturite konstruktyvių pasiūlymų, tada eikite. Žinau, kaip duoti apibrėžimus.

16.08.2003, 14:08

Razing tonas? Aš nuėjau toliau :-). Jis myli visus biurokratiją - Paslaugų užrašus, ataskaitas, ataskaitas ir kt. Aš esu aiškinamasis, raštu (geras, kad ne trijose kopijose!). Nepaisant to, kad pats toleruoja, aš negaliu turėti tokių raštinės reikmenų. Nuėjau su juo susitikti, matyt, veltui. Būtina išspręsti tradicinius metodus.
Aš įsivaizduoju, kaip atrodo, taip ....

16.08.2003, 14:14

Aš linkiu eiti. Sūnus atvyks iš močiutės, aš kalbėsiu su juo, ir aš rasiu dalykus, galbūt. Apartamentai, kur mes gyvename dabar, didelė, labai gera vieta - galite atleisti vaikus vaikščioti vieni ir nebijoti, kad kažkas atsitiks su jais (gerai, neskaitant to, ką jie nusišypsojo nuo skaidrės ar kažko kito) , ji buvo nupirkta santuokoje, tai yra, aš negaliu pasakyti, kad tai yra tik jo butas, nors, žinoma, nėra pinigų savo indėliui - tai yra mano atlyginimų tik šuo, kurį įsigyja, ir tai yra nebrangus. Bet ką gyventi taip. Turiu tokį apatiją, kad aš negaliu nieko daryti - nei valyti, nei virti. Fiziškai, aš tiesiog negaliu, nėra jokio apetito, o mano vyras yra darbe, aš ruošiuosi, kai mano tėvas ateina ne būti nusiminusi ir maitinti.

tralas. \\ t

16.08.2003, 14:59

tik šokas. Na, iš tiesų, jei jis yra taip įžeidžiantis ir neketina jums atleisti, aš kalbėjau apie santuokos nutraukimą. Atrodo, kad sutinku su merginomis, jis užpildo savo būklę ir mėgsta pati procesą. Ir svarbiausia, kai pasirinksite iš to, kur yra garantija, kad kitas epizodas baigsis kitaip?

Tai yra būtina ar kalbama, arba jau tylos amžinai.
Na, aš nežinau, kaip jis yra įmanoma, bet tik spekuliatyviai, jei jis nekalba visai ir neklauso, nesiųskite jam laiško su įspėjimu, kur pranešime jums apie tai ištverti nebėra, ir jūs pasikeisime kažkas, ar su juo arba nukentėjo. Ir terminas bus nustatytas per kurį nėra atsakymų iš jo: konstruktyvus pokalbis, keisti elgesį arba priimti sprendimą dėl tolesnio gyvenimo. Pageidautina prieš sugrįžimą.

Taip, "Ultimatum", tai yra kvailas būdas išspręsti problemas, bet imho, kvailas problemas ir turi būti atitinkamai išspręsta.

16.08.2003, 15:50

Jei viskas iki šiol buvo užrašyta, ir tt "Tai būtų kelias ir nuėjome - aš nenorėjau to paties kaltės, bet ir ištverti tam tikrą pažeminimą molchanka ir pan. neketino - ar pamiršo viską ir per laikotarpį, kad jūs minėjote tik ghouls ir visa tai šeimos gyvenime, kaip prieš tai buvo praleista arba tai yra artėjantis skyrybų ir buto skyrius - man nerūpi kad jūs gaunate tik iš jo gabalas realiame gyvenimo santuokoje 50/50% + vaikų interesai .. Taigi būtina nuspręsti, o ne kenčia, bet palikti - ne, aš norėčiau išeiti taip skyrybų ir Apartamentai - jei žmogus nesupranta sąnaudų šypsenos, bet tik kažkaip jo amžiuje ... tuo pačiu metu, atsakant .... Nesvarbu, kada žmona yra naudinga žmogui požiūrį, tai bus Būkite iš namų su vaiku palikti ...

16.08.2003, 17:35

Nuoširdžiai užjaučiu. Tikriausiai jis rimtai maniau, ką galite palikti? Dėl tam tikrų priežasčių jis mano, kad jums bus sunku jam? Ką tu manai? Ar ne taktika nuo šio išlikimo iš namų?

Užrašyk tai.

Gal jis norėjo pasitikėti tokiu būdu? Gal jis yra demonstracinis asmuo gyvenime?

16.08.2003, 20:22

Ne, žinoma, jis neišgyvena mane iš namų tokiu būdu. Ir manau, kad jis nemano, kad galiu palikti dar daugiau dabar - vaikai yra du. Vyresnysis močiutė ir jaunesni - metai ir 3 mėnesiai. Vyrai taip pat mano, kad moteris gali būti susieta su vaikais, ir ji nebebus niekur. Antrasis butas dabar yra išmontuotoje būsenoje, todėl jis yra tikras, kad aš niekur negalenu.
Jis yra gerai su savimi. Ir demonstracinį asmenį - aš nežinau. Sąžiningai, aš visiškai nesupratau, kas tai yra. Prašome paaiškinti dekembrą.

16.08.2003, 20:28

Taip, tu teisus. Multimito. Taigi atėjau čia patarimo. Anksčiau nebuvo tokių situacijų, kažkaip mes buvo sunaikinti. Kiekvienas žmogus turi kokių nors sudėtingumo šeimoje, kartais yra laimingų išimčių, kuriais metais po metų gyvena taikiai ir niekada nesikišau, aš neturėjau tokių šeimų, tačiau visi taip pat išsprendžia problemas. Ir čia ... jis vis dar yra sudėtingas, ką aš jaučiu, kad esu teisus - atsiprašau ir paaiškinau, kodėl aš tai padariau. Ir dabar aš tikrai nenoriu gauti antrą kartą apie FAIS apie stalą. Kiekvienas laukė, kol jis paaiškins, ko jis nori iš manęs. Ir dabar atėjo kraštas.

16.08.2003, 21:15

Turėjau draugą, kuris netrukus surengė man aiškų boikotrą ir aš perskaičiau jus, ir aš maniau, kad tai nebuvo tipo tipas.
http://www.naritsyn.ru/iso/Test12.shtml.

16.08.2003, 21:22

Jis neturi nukopijuoti šio aprašymo, bet gal gali būti grūdų? Aš reiškiau savo nusikaltimo patirties demonstravimą, jis grindžiamas asmenybės savybėmis, turi būti tam tikras dirvožemis, todėl maniau ... apskritai tai yra pagrindinis dalykas ir jo požiūris į jus .

17.08.2003, 00:27

Aš perskaičiau, ačiū už nuorodą. Vis dėlto nėra, nors po to, kai ginčijame, per dieną ar du, kaimynai sakė, kad esame ginčijame ir todėl negaliu dalyvauti pasėjime. Gal jis taip pat pasakė savo draugams, greičiausiai taip. Jis informuoja, bet žaisti "Ah, aš jaučiuosi taip blogai, visi žiauriai" nebus ". Nors dar yra tam tikrų grūdų.
Požiūris į mane anksčiau buvo "aš tave myliu." Bet aš žiūriu 2 mėnesius, kur tai padaryta ši meilė?

17.08.2003, 22:37

apskritai, jūsų vyro elgesys yra panašus į manipuliavimą. Anksčiau jis turi kreiptis į tokius žaidimus. Paprastai toks įžeistas gauti daug malonumo, žiūrėdami partnerio kančias.
Jei taip - ne žaisti savo žaidimą, nutraukti scenarijų!

Bet jei tai yra pirmas kartas, tai keista, galbūt jūs padarėte kažką iš rango

Elena d-oova

18.08.2003, 06:59

M-taip ... Na, jūs pasirinkote atsiprašyti ... jis gali įžeisti dėka visai likusiems.

Trumpai tariant, nustokite žaisti savo vaikų žaidimus, sėdėti priešais savo vyrą ir paaiškinti jam visus žodžius.

supermenas.

18.08.2003, 08:14

Viskas yra aiški, jūs esate energijos vampyras, jis suprato jį ir nebėra nori maitinti jums :-) Paimkite pinigus

18.08.2003, 09:11

Ar bandėte rimtai pasikalbėti su juo? Ar jis tylėjo ir nesilaikote tylos?

18.08.2003, 20:54

Ir čia nėra - aš tiesiog tas pats donoras :-(. Taigi iš esmės, energija, taip sakau, aš dabar poilsiu - tai lengva ir nuraminti mane atgal, antrasis medaus mėnuo prasidėjo, kuris buvo taip juokingai nutrauktas ir kelia grėsmę skyryboms. Ir tai, kad aš valgau žmones nuo manęs su energija, aš beveik fiziškai jaučiu - kai kurie iš mūsų draugų ateina, aš esu blogas, ir po jų apsilankymo aš tiesiog einu į sofą ir po jų apsilankymo Mano pojūčiams, nors aš nieko nedarau - jie tiesiog gėrė arbatą (ne degtinę, o ne net alus) ir tiesiog kalbėjo.

18.08.2003, 21:02

Laimingas balsas kalbėti telefonu, ir, smagiai, šnipas iš namų, kūdikis gali būti sugriebęs ar palikti su aukle (jei esate iš esmės, ir jis yra naudojamas). Ir jokiu būdu negali paaiškinti - kodėl ir kur. Taip, leiskite jam išgirsti skambutį, paskambinkite jums, o ne.
Žinoma, jei jūsų patinimas įvyko ne ant jo pavydo dirvožemio ir įtarimo apie jus neištikimybėje, gali dirbti.

18.08.2003, 23:00

schchazmas paaiškins, kodėl tylus !!!
Kai sakėte, kad antrasis medaus mėnesis prasidėjo, aš čia ir supratau viską
su manimi pernelyg neseniai
kaip bičiulių nauja meilė pabudo
Tokie santykiai yra paprasti - rojus
Ir staiga kiekvieną dieną kažką įžeidžiau, aš man pasakiau, kad dabar neprisimenu, aš nesu kampu
Taigi aš taip įžeidžiau, aš esu 2 dienos, nekeičiant jo atleisti
Nors prieš tai neįvyko prieš tai - maksimali pusę per dieną ir viskas jų vietose
Taigi, meilės dulkėse visi įžeidimai 10 kartų daugiau atrodo tiesiog atleisk jums ir jūsų atsiprašymas pasirodė nepakanka jam
Tokiu būdu yra pabandyti suprasti, kaip jis paėmė šį patarimą ir bando jį paaiškinti, kad tai buvo jūsų klaida, kad jūs nenorėjote to - trumpesnis, būtina jį išsaugoti - kitaip jis gali turėti diplomą

19.08.2003, 00:18

Jei nenorite grįžti, tada neturėtumėte palikti. Galų gale, jūs nežinote, kaip jis reaguos į jūsų priežiūrą, ir bus lengviau jums nuo jo, todėl bent jau visi regėjantys. Pabandykite tiesiog išgyventi situaciją. Galbūt jūs tiesiog pavargote, ir jis taip pat, nes mažas vaikas užima daug jėgų ir energijos. Perjunkite savo dėmesį į save, ant vaiko, ant buto tobulinimo, tiesiog nebuvo paprastai, bet kaip gyvenimo būdas, be rodymo. Gal, jei jaučiasi kaip naktinis stalas jūsų pasaulyje, jis pakeis savo protą. Sėkmės tau.

19.08.2003, 09:03

manau, kad jūs abu parodysiu savo charakterį, kuris mesti žmogų, kuris yra stebimas ... Žaidžia pavydo jausmas yra neišvengiamas, ar tai yra prasminga? Gali virti vakarienę, nusipirkti gerų užuominų butelį ir vakare, kai vyras ateina iš darbo, sakykime, jau ateiti, eikime į vakarienę ... galite tai padaryti ir laukiame jo ... Na, ne Kiekvienas žmogus pirmiausia gali imtis žingsnio susitaikymo, imtis iniciatyvos į savo rankas, būti išmintingesnis)

19.08.2003, 16:12

Manau, paklausti - ką norite iš situacijos? Ką norėtumėte elgtis savo vyru? Tai yra pirmasis. Ir 2 - galų gale, šis vyras nekalba su jumis, o ne su juo. Aš taip ilgai nuspręsiu apie tokias situacijas - kai kas nors yra įžeistas ir tylus, šis asmuo nebuvo įžeistas ir toliau kalbėjau su juo. Ypač po atsiprašymų. Tad kodėl rašykite užrašus ir palaikykite šį žaidimą? Ypač dėl diskusijų visada gali būti disputuojama - neskaičiau. Ir jei jūs sakote garsiai ir garsiai, sunku pasakyti, kad jūs negirdėjote. Integruotas, kaip jūs nuspręsite - garsiai išleisti vyrą apie jį informavo. Tai yra jo požiūris - tyla, ir jūs esate rūšiuoti paprastai ... Taigi leiskite jam informuoti jį - nes jūs ignoruojate mane ir turiu priimti sprendimus dėl mūsų gyvenimo ir mūsų vaikų gyvenimo, tada tai tas pats. Estassno, visa tai yra mano monologas, bet kaip pavyzdys. Man atrodo, kad asmuo yra arti, mylimasis ir mylintis staiga laivų 2 mėnesius ... tai kažkaip labai baisu, mano nuomone. Ir aš norėčiau būti tik siaubingai nesusipratimu apie tai, kas vyksta. Brrr .. tiesiog siaubo. Jūs tikrai užjaučiate. Ir kai vyras yra parama - staiga nustoja būti - Batz ir rudenį ... ir jis turėjo ne daugiau nei kas nors kitas?

Šiandien aš jums pasakysiu apie vieną vyrų psichologijos bruožą, kuris, jei žinote ir taikote gyvenime, galite saugiai išvengti 20-30% konfliktų santykiuose. Galų gale, tai yra labai didelė - sumažinti konfliktų skaičių 20%, jei tai jums reikia perskaityti pora tekstinių puslapių apie vyrų psichologiją ir ištiesti šiek tiek.

Iš viso vienas iš pagrindinių vyrų psichologijos bruožų yra tai, kad kai kyla problema, arba konfliktas, jis turi būti uždarytas, pagalvokite apie vieną ar ramybę po konflikto. Tačiau daugelis moterų mano, kad jei žmogus tylėjo, tai reiškia piktas ar įžeistas. Taip, jis nėra piktas ir nepažeistas, bet mano). Ir kadangi žmogus yra taip išdėstytas, kad jis negali daryti dviejų dalykų tuo pačiu metu, todėl jis yra tylus, nes jis neveikia kaip kalbos aparatas mąstymo metu.

Na, tai labai paprasta, sakote. Aš apie tai perskaičiau jau kai kuriose knygoje ... Taigi taip yra. Tik nuo skaitymo prieš taikant praktiką yra labai ilgas atstumas.

Bent jau turiu. Atrodo, kad tai skaito kažką apie moteris, o ne daugiau kaip vieną kartą, tada žmona paaiškins vieną kartą 10 ... gerai, arba 110)), jei reikia elgtis. Tačiau, kaip kalbama apie praktiką, tada viskas "sugenda" kažkur, tarsi nieko neskaito. Aš pradedu ginčytis dėl nedidelių priežasčių (apie tai, kaip išgirsti žmogų, perskaitykite straipsnį apie nuorodą). Arba tylėti, o ne ramina savo mėgstamą ar kažką kitą "išradingu". Tada, žinoma, pažanga yra mažai, bet daug lėčiau nei noriu.

Iš viso, kad kažkas atsitiktų praktikoje, be mokymo, jums reikia išsamesnio aprašymo taisyklių ir principų su pavyzdžiais vyrų psichologijos. Tai bent jau. Ką mes dabar eisime. Ir taip jūs netgi galite skaityti pora straipsnių ", kodėl žmogus yra tylus" ir "ką daryti, kai žmogus tylus."

Na, ką apie tai? Pasidalinti išvadomis, ką? Išvados yra šios:

- Jei teisingai surašėte savo žmogui ir po to jis tylėjo, tai nereiškia, kad jis tylėjo, nes jis yra įžeistas. Tai tik arčiau moterų elgesio. Jei moteris tylėjo - tai reiškia įžeidžiančią. Labiausiai tikėtina, kad žmogus tiesiog "išeis" po to, o grįžta į nuraminimą. Galų gale, kai žmogus tylėjo, jis ramina žemyn. Po to jis gali lengvai paprašyti atleidimo ir kt.

Iš viso. Jei moteris ginčijasi su žmogumi, tai geriau ne paleisti toli, bet jei įmanoma, nuraminti. Ir jei jūs išleidžiate, jis gali būti įžeistas dar daugiau ir tada, tai atsitinka, tai yra labai sunku suderinti.

Bet su vyrais, kaip taisyklė, priešingai. Jei žmogus užsikabinęsjis nori eiti į kitą kambarį arba pasivaikščioti, tada leiskite jam vaikščioti į save, kol ji ramina. Tai geriau ne liesti jam šiuo metu, o tada ginčas gali užsidegti su nauja jėga.

Be to, jei jūsų priekaištai ir komentarai buvo teisingi, jis turi galvoti apie savo žodžius ir už tai jums reikia laiko ir, žinoma, tylėti.

Ir jei "nesąžiningai patikrinsite" žmogui?

Tai tiesiog neįvyksta. Jei netgi "nesąžiningai" šiuo konkrečiu tašku ", tada" paėmė "su visais savo ankstesniu elgesiu.

- Jei sunku susidurti su žmogumi, jis tiesiog turi būti uždarytas. Jūsų buvimas ir bandymas pasikalbėti su juo ir nuraminti elgesį su žmogumi, kaip stipriausia dirgina, tik pablogina problemą. Jei tai yra dar lengviau, tada bet kurio asmens buvimas (nebūtinai) gali tiesiog užkrėsti jį. Geriau palikti jį vieni. Žmogus bus dėkingas tik suprasti, ar bent jau nebebus jo dirginimo.

Moterys paprastai turi aptarti savo problemas. Jūs galite su savo vyru ar giminaičiais ir geriau su draugu, bet jie turi "kalbėti". Jei problema nėra "kalbėti", tada moteris yra bloga.

Žmogui nereikia "ištarti" nieko, jis turi "nuspręsti", tai yra, rasti pinigus, naują darbą ir tt Ir jei jūs net žinote, kaip rasti šiuos pinigus arba kur galite tiksliai gauti darbą, nes jūsų draugas ar giminaitis sakė, kad yra šios kvalifikacijos darbuotojas, net šiuo atveju tai nėra būtina jam nedelsiant ir tiesiogiai. Žmogus turi išmokti išspręsti savo problemas.

Ir kitas klausimas, kokiu laiku jums reikia palikti žmogų vieni? Viskas priklauso nuo žmogaus ir problemos dydžio. Jei problema yra didelė, pavyzdžiui, atleidimas, tada vienatvės laikotarpis gali būti iki kelių savaičių ar net mėnesių. Jei ne labai didelis, tada paprastai pakankamai ir nuo vienos valandos iki 2-3 dienų.

Teoriškai moterys labai greitai patraukia šį skirtumą tarp vyro ir moters. Bet kai kalbama apie praktiką, tada ...

Mažas pavyzdys iš filmo "Paklauskite Cindy", kuriame santykiai tarp vyro ir moters yra aprašyta gana teisingai. Pagrindinis filmo charakteris yra atleistas nuo darbo, ir jis griuvėsiai. Po tokio streiko, likimo jis kvailai sėdi priešais televizorių, geriamojo alaus ir nieko, matyt, po kelių dienų. Jo mergina bando jį apgauti ir pasikalbėti su juo apie šią formą "Jūs galite" tu "," darkime kažką "," pasakykime veiksmų planą ", - pasiimkime vaikščioti, eikite į draugus" ir kažką kita Rode. Po kelių dienų mergaitė pavargsta nuo žmogaus ir lapų abejingumo. Po kurio laiko žmogus ateina į save ir pradeda veikti, palaipsniui vėl pasiekia sėkmę, net daugiau nei anksčiau. Tačiau tik jau su kita mergina.

Todėl vėl. Jei turite problemų gyvenime, tada iš karto aptarkite jį ir pasakykite su savo draugėmis, mano vyru ir pan. Net jei jie jums nieko nepadės, tada tik iš vieno "Pronalizing" jums bus lengviau, tai yra, jie padės jiems. Bet jūs tai žinote be manęs. Bet jei problema kilo iš žmogaus, tada duokite jam bet kuriuo metu nieko nedaryti ir tylėti, nebandykite "kalbėti" nieko jam bent jau nedelsiant. Apskritai studijuoti vyrų psichologiją ir bendravimą su žmogumi taps lengviau ir maloniau. Jei kažkas yra nesuprantama su žmogaus elgesiu, prašome susisiekti, džiaugiuosi galėdamas padėti.

Vėlgi, nepadarykite nieko į absurdišką, šiame straipsnyje aš nekalbėjau, jei žmogus nieko nedaro, du, trys ir pan., Ir jums reikia visa tai. Tai dar vienas atvejis, ir tai būtina išspręsti ją dramatiškai. Pavyzdžiui, surasti kitą, bet tai yra jūsų verslas ir savigarba.

Nuoširdžiai, Rashid Kirrov.